پیپل گزارش داد، جردن باروز قهرمان ۳۱ ساله المپیک ۲۰۱۲ لندن از آمریکا، در دوره قبل در ریو عملکرد ناامیدکننده ای داشت و از رسیدن به سکو بازماند. در فاصله کمتر از یک سال تا شروع المپیک توکیو باروز از انگیزه بالای خود برای بازگشت به سکو خبر داد و گفت: نمی خواهم المپیک توکیو آخرین فصل از زندگی ورزشی من باشد. این یک مقطع کوچک در زندگی من است و می خواهم قدرتمندانه برگردم و بتوانم به سبک خودم قدرتنمایی کنم. می خواهم برای فرزندانم اخلاق حرفه ای که لازم است ببینند را به نمایش بگذارم تا الهام بخش آنها در آینده شوم.

باروز هنوز نمی داند که فرزندان ۵ و ۳ ساله اش وارد حرفه کشتی شوند یا خیر هر چند آنها از همین ابتدا کفش ها و دوبنده کشتی به تن می کنند. باروز در همین ارتباط گفت: نمی‌دانم. امیدوارم آنها هم سمت کشتی بروند. باید منتظر بمانیم.

این کشتی‌گیر همچنین ابراز خوشحالی کرد کشتی بعد از نگرانی‌های اخیر همچنان در بازیهای المپیک باقی ماند و در این رقابت ها حضور دارد.

باروز همچنین می گوید از هر جایی در جهان که کشتی گرفته است، در ایران بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.(تعداد فالوورهای اینستاگرام باروز از تهران نسبت به تمام شهرهای دنیا بیشتر است.)

در همین رابطه کشتی گیر آمریکایی گفت: وقتی به ایران رفتم احساس گروه بیتلز (گروه ۴ نفره خوانندگان راک و پاپ انگلیسی) را داشتم که در دهه ۶۰ (دوران اوج محبوبیت) از هواپیما پیاده و وارد لندن می شدند.

به گزارش ایسنا، جردن باروز دارنده ۵ طلای جهان و المپیک است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.