حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره بازی‌های این تیم در جام شهدا اظهار کرد: نمی‌شود با دو بازی عیار تیم را بررسی کرد و نشان خوب یا بد به تیم داد. در بازی اول جوانان پرسپولیس بازی کردند و در بازی دوم، حریف تیمی نبود که برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند.

او ادامه داد: پرسپولیس استخوان‌ بندی‌اش را حفظ کرده است پس باید با آغاز لیگ شروع خوبی داشته باشد و مربی هم باید تفکرات و تاکتیکش را پیاده کند. اگر این اتفاق نیفتد آن موقع باید در مورد توانایی کادر فنی صحبت کرد.

درخشان در مورد اشتباهات فردی در بازی اول پرسپولیس بیان کرد: ملاک بازی اول نیست چون در آن بازی جوانان بازی کردند و هارمونی و هماهنگی لازم را نداشتند. این طبیعی است و باید صبر کنیم تا شروع لیگ تا آن زمان ببینیم عملکرد تیم چگونه است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با وجود ۳ بال چپ در این تیم یعنی وحیدی امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه، آیا خروج سروش رفیعی که هافبک طراح است و مهدی شریفی که در پست مهاجم کاذب بازی می‌کند از لیست باشگاه توجیه دارد یا خیر، گفت: این‌ها ایراد است اما نمی‌توان الان راجع به آن‌ها صحبت کرد. شاید مربی می‌خواهد از این بازیکنان در پست‌های دیگر استفاده کند. باید صبر کرد تا متوجه شد که چرا رفیعی از لیست خط خورده است.

او درباره به تعویق افتادن لیگ هم بیان کرد: لیگ هرچه دیرتر آغاز شود از آن طرف جمع و جور کردنش سخت‌تر می‌شود. البته هم من هم شما می‌دانیم دلیل به تعویق افتادن لیگ چیست. تا آن مشکل بر طرف نشود لیگ آغاز نمی‌شود. امیدوارم هر چه سریع‌تر آن مشکل حل شود.

درخشان در پایان از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان مدعیان احتمالی لیگ برتر نام برد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.