داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از دو سال حضور در جمع آبی پوشان با انگیزه و جدیت زیاد برای شروع سومین سال حضور خود در استقلال آماده می شود. شجاعیان که این روزها از بازیکنان آماده استقلال است درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:

*بعد از یک ماه از شروع تمرینات، شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنی؟

در این 35 روز خیلی با نظم کار خود را شروع کردیم و همه چیز روی اصول پیش رفت. از روز اول نظم و هماهنگی در کادرفنی و بازیکنان بود و ما هم تلاش خود را می کنیم تا تمام نکات مورد نظر کادرفنی را پیاده کنیم. یک اردوی خیلی خوب در ترکیه داشتیم و این اردوها با بازی دوستانه کمک کرد تا کادر فنی شناخت بهتری از تیم داشته باشند. به شروع لیگ نزدیک می شویم و امیدوارم روند خوبی که در تمرینات داریم، ادامه پیدا کند. ۴ بازی دوستانه داشتیم و همه محک خوردند و شناخت کامل از همه وجود دارد.

*هواداران از شما انتظار یک شروع قدرتمندانه دارند اما تیم با تغییرات زیاد کار سختی در هفته های اول دارد.

ما 3 سال است که لیگ را خوب شروع نکردیم و تلاش ما این است که امسال بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و از اوایل لیگ امتیازات را جمع کنیم. تغییرات زیادی داشتیم و خیلی طول می کشد با هم هماهنگ شویم اما بازی دوستانه کمک می کند تا به ایده آل ها نزدیک شویم. با توجه به شرایط تیم، امیدوار هستم که در هفته های ابتدایی امتیازات را به خوبی جمع کنیم و اجازه از دست رفتن امتیازات را ندهیم.

*خریدهای جدید را چگونه ارزیابی می کنی؟

بازیکنان جدید و خوبی به تیم ما اضافه شدند و مطمئنا به درد تیم می خوردند. رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان برقرار است و امیدوارم خریدهای جدید با شروع لیگ به ما کمک کنند.

*مهم ترین ویژگی استراماچونی چیست؟

به نظرم جدیت استراماچونی و نظم او خیلی به تیم کمک می کند. به موقع جدیت دارند و به موقع شوخی هم می‌کنند. در تمرینات خیلی جدی هستند و زمان کار، فقط کار می کنند. بزرگترین تفاوت ایشان، نظم و جدیتی است که در کار خود دارند.

*بازگشت شما در دیدار دوستانه باعث شد تا از عملکرد استقلال تمجید شود.

برای تیم استقلال بازی دوستانه معنی ندارد. استقلال همیشه باید برنده مسابقات باشد. بازی دوستانه را هم برای برد به میدان برویم. ما شاید بد شروع کردیم اما توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم. امیدوارم روند به شکلی نباشد که در بازی های بعدی هم دنبال کامبک باشیم و باید در دیدارهای بعدی از ابتدا بازی را خوب شروع کنیم و با موفقیت به پایان برسانیم.

*در آستانه سومین سال حضور خود در استقلال، شرایط خودت را چگونه ارزیابی می کنی؟

امسال سال سوم من است. سال قبل نیم فصل را از دست دادم و مصدومیت من را اذیت کرد. امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می کنم. البته تمام بازیکنان خیلی انگیزه دارند و همه می خواهند اتفاقی رقم بخورد که لیاقت هواداران است. هواداران در سال های گذشته به لیاقت خود نرسیدند. کل بازیکنان و کادرفنی تلاش می کنند تا حتی در بازی دوستانه برنده باشند و در دیدارهای دوستانه هم با برد از زمین خارج می شویم تا از همین حالا به بردن عادت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.