هیل گزارش داد، رئیس جمهور آمریکا در توییتهای جدیدی به موضوع اظهاراتی که روز چهارشنبه رابرت مولر، بازرس ویژه سابق تحقیقات درباره ارتباط کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترامپ با روسیه در جلسه ایراد شهادت در مقابل کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح کرد، پرداخت.

ترامپ در یکی از این توییتهایش نوشت: دموکراتها تازه دارند از شوک عملکرد وحشتناک مولر خارج می‌شوند و شروع به طرح مجدد موضوع استیضاح کرده‌اند. آنها چقدر بیمار و چندش‌آور و برای کشور ما بد هستند. کاری که آنها می‌کنند به شدت اشتباه است اما آنها باز هم این کار را انجام می‌دهند. دموکراتها تبدیل به حزبی بی‌خاصیت شده‌اند.

ترامپ همچنین عملکرد مولر را "نمایش بی کفایت و بی لیاقتی" خواند.

او در توییت دیگری نوشت: دموکراتها با قدرت فراوان تلاش داشتند که عملیات فریبکارانه تعقیب موهومات را به شدت و به طرزی غیرقابل جبران خدشه‌دار شد احیا کنند که یک دفعه دیدند رابرت مولر بزرگترین نمایش بی کفایتی و بی لیاقتی که تا کنون در صحن کنگره اتفاق افتاده را اجرا کرد. واقعیت این است که او اصلا هیچ بهره‌ای از حقایق ندارد و اصلا نمی‌توانست کاری انجام دهد.

در پی شهادتهای روز چهارشنبه گذشته رابرت مولر در مجلس نمایندگان آمریکا، تعداد دیگری از دموکراتها خواستار آغاز تحقیقات به منظور استیضاح دونالد ترامپ شدند و برخی دیگر نیز مجدداً بر درخواستهای سابقشان برای آغاز چنین استیضاحی تاکید کردند.

با این حال نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مجدداً تقاضا کرد که دموکراتها فعلا به سراغ استیضاح ترامپ نروند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.