اخباری مبنی بر بازداشت حامد زمانی و درگیری وی با ماموران نیروی انتظامی و حتی حمل مواد مخدر توسط او از دیشب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این اخبار هم‌زمان شد با انتشار فیلمی که گفته می‌شود این خواننده پاپ خودش آن را ضبط کرده و حکایت از درگیری او با ماموران نیروی انتظامی دارد.

این درحالی است که حسین پیرعلی، مدیر برنامه حامد زمانی در گفت‌وگو با  میزان به این اخبار واکنش نشان داده و گفته است: در حال حاضر حامد زمانی در دفتر خود مشغول به کار است، مشکلات به وجود آمده صرفاً برای روز پنجشنبه هفته گذشته بود و تا عصر برطرف شد و روند پیگیری موضوع هم توسط وکیل حامد زمانی ادامه دارد. 

پیرعلی درگیری با نیروی انتظامی را تکذیب نکرده اما به شکل مبهمی توضیح داده که: این اتفاق برای پنجشنبه هفته گذشته است و اینکه این ویدئو به عنوان اتفاقی که امروز افتاده پخش می‌شود به هیچ عنوان درست نیست.

مدیر برنامه «حامد زمانی» درباره خبر منتشر شده مبنی بر دستگیری حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر هم اعلام کرد: اگر بحث مواد مخدر است، بالاخره از ما یک سند و یا فیلم موجود بود که مواد مخدر حمل کرده‌ایم، اما همه در حد حاشیه و حرف است و به هیچ عنوان مواد مخدری وجود نداشته است، به شخصه موضوع دستگیری به دلیل حمل مواد مخدر را قویاً تکذیب می‌کنم.

وی دلیل بازداشت حامد زمانی را اینگونه مدعی شد: درگیری به وجود آمده به این دلیل رخ داد که یکی از دوستان ما مورد تفتیش قرار گرفت و حامد زمانی دلیل این اتفاق را جویا شد، بعد از آن کمی جر و بحث رخ داد که در انتها به درگیری انجامید.

پیرعلی با اعلام شاکی پرونده خاطرنشان کرد: بحثی مطرح است که نیروهای ناجا اعلام کرده‌اند که حامد زمانی به آنها ناسزا گفته است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.