هلندی ها علاقه زیادی به داستانهای فولکلور دارند. داستانهای فولکلور می توانند از دید بسیاری از افراد جذاب باشند و وقتی داتسان ها با شهربازی و پارک های تفریحی بیامیزند جذابیتی دو چندان خواهند داشت. این همان ایده ای است که پارک تم در سر دارد.

 

700981_568

 پارک تم در هلند که افتتاح بخش تفریحی آن به سال 1952 باز می گردد شامل 30 زیرمجموعه بی نظیر است. بر اساس گزارش های جدید هم اکنون تم بسیاری از داستان های برادران گریم به این پارک افزوده شده و برای مثال کودکان می توانند در جنگلی که هانسل و گرتل در آن گم شده بودند گردش کنند.

این پارک که در پاییز امسال بازگشایی می شود سرشار از شخصیت های محبوب بچه ها خواهد بود و کودکان را به قلب ماجراهایی که دوست داشتند می برد. تک تک داستانهای کودکانه با قلعه ها و عروسک ها و شخصیت های مختلف در انتظار حصور کودکان خواهند بود.طراحان بازسازی این مجموعه معتقدند بچه های هلندی با این پارک بیش از دیزنی لند ارتباط می گیرند چرا که دقیقا بیانگر همان داستانهایی است که کودکان در رویاهای خود به آن فکر کرده بودند و درواقع بخشی از ادبیاتی است که مادرانشان به آنان منتقل کرده اند.

700982_133

این مجموعه در سال 1933 به عنوان یک پارک ورزشی آغاز به کار کرد، در طول سال های بعدی برای گسترش جاذبه های خود اقدام به نصب چرخ و فلک و دیگر وسایل بازی کرد. تا سال 1952، این مجموعه 10 افسانه قدیمی مثل سفید برفی و هفت کوتوله و ساعت جادویی را در خود جای داد.

در طی سالهای پس از آن، پارک به یک کافه، رستوران، استخر شنا، دریاچه ای برای قایقرانی و جنگلهای انبوه تر مجهز شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.