محمد مومنی اظهار داشت: برای تلویزیون متاسفم که سلیقه‌ای میهمان دعوت می‌کند و برای تریبون دادن به افراد هیچ معیار درستی ندارد. من خودم خیلی تلاش کردم که از طریق شبکه سه جواب دوستانی که به راحتی در رسانه ملی تهمت می‌زنند و با آبروی افراد بازی می‌کنند را بدهم، اما این فرصت را به من ندادند و این گله‌ای است که من از صدا و سیما دارم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: عمران زاده دوست و هم باشگاهی من است و برایم قابل احترام است. در همه مدتی هم که در آکادمی مربی بود نهایت احترام را به او گذاشتم. اما حالا که به هر دلیلی در آکادمی نیست به راحتی تهمت می‌زند و با آبروی افراد بازی می‌کند و متاسفانه رسانه ملی هم این بستر را برای ایشون فراهم می‌کند. 

مومنی گفت: عمران زاده تاکید دارد من بازیکن سفارشی به تیم جوانان استقلال داده‌ام. من از حنیف می‌خواهم که اگر راست می‌گوید و اطمینان دارد نام این بازیکن را هم بیاورد و سندش را هم رو کند و اگر نمی‌تواند ثابت کند، سکوت کند.

وی تاکید کرد: نوازی دوست و همبازی من در استقلال بود و حنیف هم دوست من و با آنها رابطه خوبی دارم. اما وقتی پای کار پیش می‌آید نمی‌توانم روابط شخصی‌ام را پای آبرویی که آن را ذره ذره جمع کرده‌ام بگذارم.

مدیر آکادمی استقلال بیان داشت: عمران زاده نباید اصلا خودش را با من قیاس کند. از تحصیلات و کسوت و سابقه بازی و مدرک مربیگری و هرچه که بگذریم، من حتی از نظر سنی هم از او بزرگترم. نمی‌دانم او چطور به خودش اجازه می‌دهد در باره من اینطور صحبت کند. 

مومنی گفت: همه دنیا می‌دانند معنی این که «ایستادیم تا قرارداد بازیکنان بسته شود و کارت بازی آنها صادر شود بعد برویم» یعنی چی. الان هم که همان بازیکنانی که شما خواستید و معرفی کردید برای جوانان بازی می‌کنند و ما فقط دیدگاه و نگرش آنها را تغییر دادیم و دست به ترکیب شان نزدیم. 

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: همه آنهایی که روزی پیراهن استقلال را برتن کردند و پیشکسوت این تیم هستند، سودای سرمربیگری آن را دارند. اما برای رسیدن به این هدف باید ریاضت کشید، خاک خورد و زحمت کشید. نه این که به دیگران تهمت زد و با آبروی افراد بازی کرد. سئوال من این است که در تاریخ استقلال این آقایان بزرگ تر هستند یا امثال فکری؟ محمود فکری کار می‌کند و زحمت می‌کشد و برایش مهم نیست که در کدام لیگ و کدام شهر باشد. حتما هم یک روز به نیمکت استقلال خواهد رسید.

مومنی تاکید کرد: امثال فکری باید برای خیلی از پیشکسوتان استقلال الگو باشد و این عزیزان بدانند که برای بزرگ شدن در مربیگری باید از راهش پیش بروند نه از بیراهه.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.