بدنبال انتشار مطلبی مبنی بر تعلیق دروازه بان تیم ملی هاکی پس از بازگشت از جام ملت های آسیا و کسب عنوان قهرمانی مشخص شد ساسان حاتمی نژاد که بمدت پنج سال بعنوان سرپرست اداره پست سیروان منصوب شده تعلیق و حکم وی به نامه رسانی تنزل یافت.

این بازیکن قبلا در سمت نامه رسان اداره پست استخدام شده و پس از مدتی سرپرست این اداره شده اما پس از بازگشت از مسابقات و کسب افتخار با تنزل از سرپرستی به نامه رسانی از وی استقبال شد.

**پاداش افتخار آفرینی برای کشور

ساسان حاتمی نژاد در گفت و گویی اظهار داشت: من پیش از این مسئول اداره پست شهرستان سیروان استان ایلام بودم اما پس از بازگشت از مسابقات آسیا طی ابلاغیه ای اعلام کردند که باید به عنوان نامه رسان از این پس به کارم ادامه دهم.

وی افزود: شغل نامه رسانی شریف است و قصد توهین به آن را ندارم چرا که بنده در ابتدای استخدام با این حکم استخدام شدم و کارم را آغاز کردم و به مدت یک سال در ایلام بعنوان متصدی باجه خدمت کردم.

وی یادآور شد: پس از آن نیز بمدت چهار سال بعنوان سرپرست پست سیروان انجام وظیفه نمودم اما متاسفانه بدلیل نداشتن شناسه کارمندی قادر به تبدیل وضعیت نیستم و پاداش افتخارآفرینی برای کشورم را با تنزل دریافت کردم.

وی تاکید کرد: بدلیل فعالیت حرفه ای ورزشی و استفاده مداوم از موتور برای نامه رسانی خطر مصدومیت برای من وجود دارد و نمی توانم با این وسیله نقلیه فعالیت داشته باشم و گرنه با افتخار این کار را انجام می دادم.

حاتمی نژاد اضافه کرد: اگر مشکل تنها نداشتن شناسه کارمندی است بسیاری از همکاران با حکم نامه رسانی پشت باجه هستند.

وی از برخورد نامناسب مسئولان ابراز نارضایتی کرد و گفت: پاداش افتخار آفرینی من برای کشور این رفتار نیست و از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.

ملی پوش تیم هاکی ایران ادامه داد: سال هاست بازیکن تیم ملی هاکی و حتی بهترین دروازه بان جهان هم شده ام و انتظار دارم، شرایط حرفه ای را درک کرده و به جای دلسرد کردن ورزشکاران آنها را حمایت کنند.

**شغل اصلی ساسان حاتمی نژاد نامه رسانی است

مدیر کل پست ایلام در این خصوص گفت: حکم استخدامی آقای حاتمی نژاد نامه رسانی بوده و باید در همین پست به فعالیت خود ادامه دهد.

هدایت فیلی افزود: اداره پست شهرستان سیروان به بخش خصوصی واگذار شده و تنها سمت دولتی در پست این شهرستان نامه رسانی است.

وی یادآور شد: با توجه به خودگردان بودن شرکت پست درآمد و هزینه باید تعادل داشته باشد بنابراین تمام دفاتر پستی که زیان ده باشند به بخش خصوصی واگذار شده اما کارمندان تعدیل نمی شوند.

فیلی اضافه کرد: دفتر لومار نیز نیز بدلیل عملکرد ضعیف، نداشتن ترافیک و درآمد و زیان ده بودن به بخش خصوصی واگذار شده و آقای حاتمی نژاد نیز باید این واقعیت را بپذیرند.

** آینده شغلی ورزشکاران باید تضمین شود

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این خصوص گفت: ورزشکارانی که برای کشور افتخارآفرینی می کنند باید آینده شغلی آنان تضمین شود.

بهروز حیدرزاده افزود: ورزشکاران ملی به نوعی ایثارگر هستند و برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران سختی های بسیاری را به جان می خرند و نباید مورد بی مهری قرار گیرند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید باید بجای دلسرد کردن ورزشکاران نه تنها آنان را تشویق بلکه آنان را حمایت کنند چراکه این افراد تمام وقت خود را صرف افتخارآفرینی کرده و باید مورد توجه قرار گیرند.

حیدرزاده تصریح کرد: آقای حاتمی نژاد از ورزشکاران مطرح تیم ملی هاکی است و در میادین جهانی و بین المللی بسیاری افتخار کسب کرده و باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: موضوع تعلیق وی قطعا در حال پیگیری است و امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته با ریاست اداره پست این مشکل رفع شود.

ساسان حاتمی نژاد سابقه حضور ۱۲ ساله در تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران دارد.

حضور در سه دوره جام جهانی، کسب مقام سوم و چهارم جهان در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ ، انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۱۸ ، بهترین دروازه بان آسیا در سال ۲۰۱۲ و بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۴ از جمله افتخارات این ورزشکار ایلامی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.