۱- چرا باید معاون باشگاه قرارداد دویست میلیون تومانی داشته باشد. مگر معاون و کارمند باشگاه دولتی نباید حقوق ماهانه دریافت کند؟ این تخلف نیست؟

۲- خطیر گفته در فروردین ماه با استراماچونی حرف زدم.در حالی که شفر اردیبهشت ماه و بعد از بازی با پدیده اخراج شد. عجیب  که خطیر می گوید من مخالف اخراج شفر بودم و فقط در جلسه گفتم باید پلن بی داشته‌باشم. او گفته ‌شفر حق داشت ناراحت شود اگر ببیند کسی که ادعای دوستی دارد دنبال اخراج او است.

۳- عجیب آنکه خطیر می گوید مخالف اخراج شفر در چهار بازی آخر بودم و گفتم فقط ساشا اخراج شود و از سویی گفته اگر شفر می ماند، چهار بازی آخر آسان بود، می برد و هوادران می گفتند چرا اخراجش می کنید. خیلی عجیب تر اینکه خطیر در بخشی از کنفرانس گفته بعد از بازی با پدیده (همان چهار بازی آسان) نگران بودم نتیجه نگرفته و سهمیه هم نگیریم. ضد و نقیض گویی تا چه حد آقای خطیر؟

۴- خطیر همچون توفیقی دست به افشاگری می زند و هر دو زمانی که بودند این مسایل را فاش نکردند و به نهادی هم گزارش ندادند. از جمله اینکه خطیر می گوید افتخاری نامه زده به شارلروا و حق رشد را بخشیده. حق رشدی که ۲۴۰هزار دلار بوده و فقط پنجاه هزار دلار آن به باشگاه رسیده. خطیر این موضوع را به نوعی ناشی از نفوذ ایجنت دانسته. آقای افتخاری؛ خطیر چه می گوید؟ اقای خطیر وقتی که بودی چرا حرف نزدی؟

۵- خطیر از یک سو می گوید عضو هیات مدیره رای به اخراج بزرگترهای تیم داد و در حمایت از رحمتی و منتظری و جفا در حق رحمتی سخن می گوید و از سویی هم می گوید وقتی یک ایجنت چندین بازیکن در تیم داشته باشد باند ایجاد می شود. باندی جنجالی که رحمتی عضو ارشد آن بود و البته همه چهار عضو آن منکر چنین باندی بوده‌اند. بالاخره رحمتی خوب بوده یا بد؟ اصلا مگر رحمتی ایجنت دارد؟

۶- خطیر بابت مصاحبه جنجالی مبنی بر دلال بودن شفر از او عذرخواهی می کند و می گوید نباید آبروی آدمی را می بردم و احساساتی شدم و از سوی دیگر می گوید مدارک مربوط به این ادعاها را دارم. اولا تا زمانی که شفر بود نگفتید دلال است دوما وقتی مدرک دارید که سرمربی دلالی کرده دیگر عذرخواهی کردن تان چیست.

۷- اینکه فتح الله زاده با مصاحبه های خود حاشیه سازی می کند یا نه یک بحث است اما جالب اینکه خود خطیر با  نفرات سرشناسی چون مظلومی، فریبا، مجیدی، روشن، فتح اله زاده، نامجو مطلق، مباشری، شفر و دستیارانشَ، الحاجی گرو، غفوری، حسینی، منتظری، علیرضا حقیقی و...  اختلافات عمیق داشته، تا جایی که از این جمع برخی به خاطر مداخله او در امور و سایر مسایل استعفا دادند و برخی هم علیه او مصاحبه کرده و اختلافاتی با او داشته اند که همه اینها حاشیه های زیادی تولید کرد. یعنی خطیر این همه حاشیه ای که خودش ایجاد کرده را نمی بیند و آنوقت به دیگران می گوید مصاحبه نکن و حاشیه نساز؟!

۸- و مهم تر از همه اینکه خیلی ها این روزها یکی از علل موافقت فتحی با استعفای خطیر را اختلافات استراماچونی با خطیری می دانند که اختلافاتش با شفر و مجیدی تیم و باشگاه را به حاشیه رانده بود. در این کنفرانس اما خطیر سعی کرد خود را حامی تمام قد استراماچونی بداند و طوری جلوه دهد که بعد از شفر و مجیدی هیچ مشکل و اختلافی با استراماچونی نداشته. بهرحال شاید خطیر به این فکر کرد که شاید خوب نباشد مردم بگویند چرا معاون باشگاه با هر سه مربی اختلاف داشته.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.