به نوشته پایگاه هیل، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، در مصاحبه‌ای با استیو اسکالی، دبیر سیاسی شبکه "سی اسپن" در پاسخ به این سوال که نسبت به کدام یک از حدود ۴۳ هزار پیام منتشر کرده در حساب شخصی‌اش در توییتر پشیمان است گفت، نسبت به انتشار هیچ یک از توییتهایی که شخصاً توسط خودش تهیه و نگارش‌شده پشیمان نیست اما نظرش در مورد محتواهایی که از حسابهای کاربران دیگر بازنشر کرده متفاوت است.

ترامپ تصریح کرد: صادقانه باید بگویم که پشیمانی چندانی (نسبت به توییتهای خودم) ندارم. (به عنوان مثال) توییتی که درباره مساله "شنود" فرستادم در نهایت درست از آب در آمد.

او در ادامه گفت: بیشتر مواقع این بازنشر توییتهای دیگران است که مشکل درست کرده است. شما می‌دانید که مثلا زمانی مطلبی را که به نظرتان خوب می‌رسد بازنشر می‌کنید اما بعداً می‌بینید که این مطلب از جانب بازیکنی بوده که (بر خلاف انتظار) بهترین بازیکن جهان نیست و این به نوعی مشکل درست می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا در ابتدای این مصاحبه توییتهایش را دفاع در برابر حملات غرض‌ورزانه رسانه‌ها می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: اگر رسانه‌ها منصفانه درباره من پوشش خبری داشته‌ باشند من دیگر مجبور به توییت منتشر کردن نیستم. این تنها شکل دفاع من از خودم است.

وی افزود: اگر مطبوعات منصفانه درباره من پوشش خبری داشتند من به این کار احتیاجی پیدا نمی‌کردم. اما آنها پوشش خبری منصفانه‌ای درباره من ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.