‌دکتر حاجی بابایی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: آمریکا جرات شروع جنگ با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه احساس خطر امارات از ایران موجب شد تا از یمن عقب نشینی کند، ادامه داد: زمانی که ایران پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را نشانه گرفت، ترامپ قصد پاسخگویی به این حرکت را داشت اما نظامی ها، مجلس و نتانیاهو گفتند پاسخی به ایران نباید داد و اسرائیل اعلام کرد اگر جنگ در منطقه شروع شود، اولین هدف ایران، اسرائیل است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که کشتی نفتکش انگلیس را گرفتیم، ناوچه‌های انگلیس و آمریکا این کشتی را کنترل می‌کردند اما نیروهای انقلابی و بسیجی با اقتدار وارد کشتی شدند و هدایت کردند و اقتدار ایران به آمریکا و انگلیس ثابت شد.

وی با تاکید بر اینکه انگلیسی‌ها کشتی حامل سوخت ایران را در سکوت گرفتند، تصریح کرد: زمانی که کشتی نفتکش ایران را گرفتند هیچگونه همراهی با این کشتی نبوده است و کشتی نفتکش ما را گرفتند. کشتی آنان را گرفتیم و هیچگونه مقاومتی هم نمی‌توانند داشته باشند.

حاجی بابایی تاکید کرد: اقدامات نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی به گوش ترامپ زد و به دنیا نشان داده شد که ترامپ شخصی پوچ و توخالی است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی افزود: انگلیس برای دفاع از کشتی های خود از آمریکا کمک خواسته بود اما ترامپ گفت خودتان باید از کشتی های خود دفاع کنید و حمایتی از طرف ما نخواهد بود.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم بر مشکلات فعلی کشور غلبه کنیم باید از سمت اقتصاد لیبرال به سمت مقاومت حرکت کنیم و همیشه تاریخ نشان داده اگر نیروی انقلابی باشیم به تمام مشکلات پیروز می شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.