فیلیپ کوتینیو یک سال و نیم فصل و به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا و با مبلغ 160 میلیون یورو از لیورپول راهی این تیم شد اما افت شدید این ستاره برزیلی باعث شده بارسا مشکلی با فروش او در تابستان امسال نداشته باشد؛ اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد و بارسلونا پیشنهادی حتی 100 میلیون یورویی برای فروش فیلیپ کوتینیو دریافت نکرده است.

در اوایل تابستان به نظر می رسید پاری سن ژرمن تمایل زیادی به خرید کوتینیو داشته باشد اما هنوز پیشنهادی رسمی از سوی این باشگاه برای خرید ستاره برزیلی نرسیده است و حتی آنها حاضر به قرار گرفتن کوتینیو به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به نوکمپ نیز نیستند.

کیا جورابچیان، مدیر برنامه کوتینیو چندی قبل تاکید کرد بارسلونا علاقه ای به فروش این بازیکن نداشته و خواهان حفظ اوست اما به نظر می رسد آبی اناری ها با رقمی پایین تر از قیمت خرید خود نیز مشکلی با جدایی وی نداشته باشند.

چندی قبل اخباری در مورد تمایل منچستریونایتد به خرید کوتینیو منتشر شد اما این بازیکن به دلیل احترام به هواداران تیم سابق خود لیورپول، به شیاطین سرخ پاسخ منفی داد و تیم دیگری نیز برای خرید کوتینیو در هفته های پیشقدم نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.