گروه کاری محیط زیستی EWG به بررسی آمار مربوط به پرداخت ۸.۴ میلیارد دلار کمک پرداخته و دریافته است که ۸۲ واحد زراعی بزرگ تحت برنامه تسهیل بازار وزارت کشاورزی آمریکا، هر کدام تا آوریل بیش از ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرده‌اند و مزرعه دولین فارم پارتنرشیپ چارلستون میسوری به تنهایی ۲.۸ میلیون دلار کمک دریافت کرده است.

چاک گریسلی، رئیس کمیته مالی سنا که همواره خواستار محدودیت پرداخت یارانه‌های کشاورزی بوده است، اظهار کرد: این یافته‌ها ضرورت سقف پرداخت برای این کمک‌ها را نشان داد. کمک تجاری و سایر یارانه‌های کشاورزی برای کمک به افرادی در نظر گرفته شده که خسارت‌های خارج از کنترلشان را متحمل شده‌اند در حالی که زارعان بزرگ‌تر توان مالی عبور از مشکلات را بدون کمک دولت دارند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دولت ترامپ امسال با ادامه جنگ تجاری با چین، بسته کمک ۱۶ میلیارد دلاری را برای کشاورزانی که از پیامدهای این رویارویی لطمه دیده‌اند، اعلام کرده است.

اولین بسته کمک تجاری بر مبنای محصول تولیدی اعلام شده بود اما بسته کمک جدید بر مبنای وسعت زمین تحت کشت است و در نتیجه هر چه مزرعه بزرگ‌تر باشد، کشاورزان کمک دولتی بیشتری دریافت می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.