حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در ملاقات با نخست وزیر ژاپن اظهار داشت: سخنان ایشان تجلی کامل از اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بود.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند در دوگانه صلح و جنگ، مقاومت را انتخاب می کنیم خاطرنشان کرد: مقاومت به آن معنا است که با کمک به تولید، رونق تولید داشته باشیم و عدالت اجتماعی ایجاد کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت به معنای مهار پهباد  آمریکایی و توقف کشتی انگلیسی است.

حاجی بابایی با بیان اینکه  کشورهای منطقه به جمع بندی رسیدند که نمی توانند با تکیه بر آمریکا با یمن بجنگند و با ایران نیز زاویه داشته باشند اظهار داشت: سمت و سو ها تغییر کرده است پیام های رسیده حاکی از این است که وضعیت تعادل منطقه تغییر می کند.

وی گفت: کشورها  به این نتیجه رسیده اند با جمهوری اسلامی کنار بیایند و  اینها عزت و شرف بزرگی است که ملت ایران و رهبری نظام رقم زده اند که امروز ایران در اوج قدرت در منطقه است. 

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: اینها پیامد و خروجی مقاومتی است که درآمدهای انقلابی گری است.

وی اظهار امیدواری کرد: در استان نیاز داریم که روند موجود ادامه یابد و همه با هم حرکت کنند چهره استان چهره کارآمد،کار، پیگیری و تلاش است.

حاجی بابایی بر تشکیل شورای سیاست گذاری مبنی بر منطقه ویژه اقتصادی و فناوری های برتر تاکید کرد و گفت: با برگزاری جلسات از شرکت های دانش بنیان دعوت کنند.

وی در خصوص صادرات نفت نیز گفت: کشور در وضعیتی است که هر روز میزان صادرات نفت افزایش می یابد و بخش عمده فروش نفت به داخل کشور می آید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.