حسینعلی امیری عصر شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حمایت از صنعتگران، کارآفرینان امروز به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی بر همه ما فرض است و همه باید کمک کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم ان شاالله واحدهای تولیدی سرپا بمانند، گفت: می بینیم با وصل تحریم ها که هر روز هم آمریکا تنگ تر می کنند اما شاهد افتتاح واحدهای تولیدی بزرگ در کشور هستیم.

 وی بیان داشت: طی دو روز گذشته رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی افتتاحیه های مهمی داشته اند و در استانهای مختلف تا پایان سال از این نمونه ها زیاد خواهیم داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: این نشان دهنده این است که دولت در ارتباط با شرایط تحریم و کم کردن و از بین بردن آثار تحریم برنامه داشته است.

وی عنوان کرد:  اینکه می بینیم در چنین شرایطی آمریکایی ها وزیر خارجه ما را که شخصیتی فرهیخته و اهل صلح و گفتگو و یکی از دیپلمات های برجسته است را تحریم می کنند حکایت از این دارد که نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

امیری ادامه داد: آمریکایی ها فکر می کردند اقتصاد کشور را هدف را قرار دهند موجبات مشکلات برای کشور فراهم خواهد شد و خوشبختانه دیدند که چنین چیزی رخ نداد و این آخرین دست و پاهایی است که دشمن میزند و این تناقض در گفتار و عمل آنها است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وزیر خارجه کشورمان صدای همه ملت ایران بود، گفت: اینکه آمریکایی ها می خواهند این صدا در دنیا طنین انداز نشود نشانه عجز دشمنان است.

 وی با بیان اینکه دکتر ظریف دارایی در خارج کشور ندارد که آنها بخواهند تحریم کنند، گفت: دشمنان صرفا و صرفا دنبال  این هستند که صدای مردم ایران را تحریم کنند که با انسجام، اتحاد و همدلی که در کشور وجود دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری محکم ومقاوم ایستاده ایم و آینده خوبی را برای کشور در پیش رو داریم.

امیری  با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و بی طرفی دولت گفت: دولت برگزار کننده این انتخابات است و ناظران و مدیران باید بی طرف باشند.

 وی اظهارداشت: دولت در حال برگزاری تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور و پرشکوه و رقابتی است و امیدواریم در اسفند ماه یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی کشور را با انتخاب اصلح رقم بزنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.