حسینعلی امیری عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها خوشبختانه شاهد افتتاح واحدهای تولیدی بزرگ در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در شرایط تحریم واحدهای تولیدی سرپا بمانند، بیان داشت: حمایت از صنعتگران و کارآفرینان به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی بر همه ما فرض و همه باید در این زمینه کمک کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح واحدهای تولیدی بزرگ توسط دولت را نشان‌دهنده این دانست که دولت در ارتباط با شرایط تحریم و کم کردن و از بین بردن آثار تحریم برنامه داشته و افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند اگر اقتصاد کشور را هدف را قرار دهند زمینه بروز مشکلات برای کشور فراهم خواهد شد.

امیری ادامه داد: خوشبختانه دیدند که چنین چیزی رخ نداد و این آخرین دست و پاهایی است که دشمن می‌زند و این تناقض در گفتار و عمل آن‌ها مشهود است.

وی به در پیش رو بودن انتخابات و بی‌طرفی دولت در این انتخابات اشاره و مطرح کرد: دولت برگزارکننده این انتخابات است و ناظران و مدیران باید بی‌طرف باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد: هم‌اکنون دولت در حال برگزاری تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور و پرشکوه و رقابتی است و امیدواریم در اسفندماه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی کشور با انتخاب افراد اصلح رقم بخورد.

امیری با اشاره به تحریم ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، گفت: ظریف شخصیتی فرهیخته، اهل صلح و گفت‌وگو و یکی از دیپلمات‌های برجسته است و تحریم چنین شخصیتی توسط آمریکایی‌ها حکایت از این دارد که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

وی با اعلام اینکه دکتر ظریف دارایی در خارج کشور ندارد که آن‌ها بخواهند تحریم کنند، عنوان کرد: وزیر امور خارجه کشور صدای همه ملت ایران بود و اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند این صدا در دنیا طنین‌انداز نشود نشانه عجز دشمنان است.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان صرفاً دنبال این هستند که صدای مردم ایران را تحریم کنند، خاطرنشان کرد: با انسجام، اتحاد و همدلی موجود در کشور و با رهنمودهای رهبری، محکم و مقاوم ایستاده و آینده خوبی را برای کشور در پیش رو داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.