«مهدی تاج» روز دوشنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد دومین کنگره شهدای ورزشکار در گفت و گو با خبرنگاران درباره شروع رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: مدیر باشگاه باید ورزشگاه را آماده کند و هماهنگی لازم در مورد صندلی‌گذاری، شماره‌گذاری روی سکوها، نصب دوربین مدار بسته و سایر مسائل را انجام دهد.

وی افزود: بسیاری از مدیران کل استان‌ها مسئولیت بخشی از کار را بر عهده گرفته‌اند تا شرایط برگزاری لیگ را فراهم کنند.

تاج در مورد روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، عنوان کرد: عکسی از این ورزشگاه را دیده ام که حتی صندلی‌ها شماره گذاری شده بود.

وی با بیان اینکه اگر فردا قرعه کشی لیگ انجام شود به منزله آغاز مسابقات نیست، توضیح داد: باشگاه‌ها باید یک مرحله از مسیر را طی کنند تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هیچ نماینده‌ای در مجلس نمی‌گوید که لیگ را بدون امکانات آغاز کنیم. مردم هم این نظر را دارند و می‌خواهند ورزشگاه ها تجهیز شوند و آغاز لیگ بدون امکانات به مصلحت نیست.

وی افزود: آن دسته از سرمربیانی هم که ناراحت هستند، باید به مدیر باشگاه و مدیر استان خود فشار بیاورند. اگر لیگ را آغاز کنیم آن تیم‌هایی که ورزشگاه آنان آماده نیست، باید بدون تماشاگر در استان همجوار دیدار خود را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: باید بازی‌های را برنامه‌ریزی کنیم که مفید باشد.

تاج درباره پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال، توضیح داد: هنوز نتوانسته ایم پول‌ها را بگیریم و وزارت ورزش هم در ۹ ماه اخیر، پولی به ما پرداخت نکرده است.

وی درباره قرارداد «مارک ویلموتس» ‌ سرمربی تیم ملی ایران، گفت: هنوز نتوانستیم با وجود بستن قرارداد، مسائل مالی را حل نکرده‌ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.