مهدی تاج قبل از آغاز مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم اظهار داشت: من هم به نوبه خودم از هیات رئیسه فدراسیون، اعضای شورای شهر مشهد و ... تشکر می‌کنم و به همه آنها خوشامد می‌گویم.

وی افزود: اولین قرعه‌کشی لیگ امسال این است که این مراسم در یک شهرستان و در مشهد برگزار می‌شود. اتفاق دوم هم این است که شرطی برای برگزاری لیگ نیست جز رفاه حال مردم برای لذت بردن از فوتبال. تصمیم جدی این است که ورزشگاه‌هایی که نور، بلیط الکترونیکی، صندلی شماره دار و ...  دارند میزبانی ها را عهده‌دار باشند. اینها شرهای الزامی است که AFC‌ و فیفا دارد.

تاج در حاشیه مراسم تاکید کرد: ان شاالله لیگ در آن دسته از ورزشگاه هایی برگزار می‌شود که این ۳ شرط را داشته باشد. قبلا هم امکانات دیگر ورزشگاه‌ها تجهیز شده و امیدوارم شروط دیگر با تدبیر و مدیریت اجرایی می‌شود. من و شما به دنبال این هستیم که بهترین امکانات را برای برگزاری مسابقات فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون با اشاره به پیوست انضباطی مسابقات امسال گفت: هرگونه اعتراض به داوری و ناهنجاری امسال بلافاصله با واکنش رو به رو خواهد و بلافاصله از بازی بعد اجرا می‌شود. بحث بعدی هم ارکان اداره فوتبال است، من از اعضای کانون هواداران باشگاه ها یا سر لیدرها و یا همان سرمشوقین خواستم که با افسر امنیتی اداره سکوها را امسال را عهده دار باشند. نیروی انتظامی چند قدم عقب تر کار را بر عهده دارد و من امیدوارم امسال از فوتبال لدت ببریم. امشب قرعه‌کشی برگزار می‌شود اما تاکید می‌کنم شرط انجام مسابقات نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.