«سعید فتاحی» پس از آیین قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به احترام باشگاه ها مراسم قرعه کشی را برگزار کرده تا تیم ها رقبای خود را بشناسند و بتوانند برای شروع مسابقات برنامه ریزی درستی داشته باشند.

وی تاکید کرد: مراسم قرعه کشی برگزار شد اما همانطور که پیش ازاین نیز اعلام کرده بودیم تا زمانی که ورزشگاه ها برای برگزاری این رقابت ها آماده نشده باشد، الزامی برای برگزاری نخواهیم داشت.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ورزشگاه‌های آماده شده برای شروع نوزدهمین دوره این رقابت ها نیز گفت: درحال حاضر طبقه اول ورزشگاه آزادی تمامی الزامات تعیین شده را رعایت کرده است، اما سایر ورزشگاه‌ها به رغم تلاش مسئولان شان هنوز آماده نیستند.

وی با قدردانی از صاحبان تعدادی از ورزشگاه ها همانند وزارت صنعت و وزارت نفت تصریح کرد: از این مدیران تشکر کرده و می دانیم برای آماده سازی ورزشگاه ها چه مقدار تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.

فتاحی درباره زمان شروع برگزاری این رقابت ها یک بار دیگر عنوان کرد: لیگ نوزدهم اول قراربود در دهم مردادماه برگزار شود سپس این زمان به بیستم تغییر پیدا کرد و درحال حاضر زمان دیگری را برای آغاز این رقابت ها مشخص نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.