او در این مراسم حضور پررنگی داشت و در ابتدا و انتهای قرعه‌کشی مورد توجه هواداران فوتبال در مشهد قرار گرفت. خلیلی در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: تمرینات به خوبی پیش می رود، بازیکنان در شرایط خوبی هستند و کالدرون از وضعیتی که داریم، راضی است. بازیکنان هم به وضعیت مطلوبی برای شروع فصل رسیده اند و باید منتظر شروع رقابت ها باشیم. حالا دیگر قرعه تیم نیز مشخص شده و برنامه های کاملی برای کارمان خواهیم داشت.

او در مورد شرایط قرعه کشی برای پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال ما باید در طول فصل با همه این حریفان دو مرتبه و به صورت رفت و برگشت بازی کنیم؛ پس نمی‌توانیم بگوییم فلان تیم قوی است و بهمان تیم ضعیف است. باید خود را مهیای دیدارهای پیش رو کنیم. از سوی دیگر پرسپولیس قهرمان لیگ قبل است و بزرگی خود را حفظ کرده و با تمام قدرت و وجود به مسابقات پای می گذارد. برای ما فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم بلکه می‌خواهیم بار دیگر خودمان را نشان بدهیم.

وی در مورد دربی هفته چهارم افزود: این بازی برای هواداران دو تیم و کادر فنی و همه اهالی فوتبال اهمیت خاصی دارد. هر تیمی آماده تر باشد و تا قبل از دربی، شرایط بهتری را برای خود رقم زده باشد، طبعا می‌تواند در روز بازی، شانس بالاتری برای پیروزی به دست بیاورد. باید تلاش کنیم تا این شانس به پرسپولیس برسد زیرا تیم ما از هر جهت استحقاق تکرار قهرمانی هایش را دارد و کسب پیروزی در دربی می‌تواند راه ما را به سمت کسب این عنوان راحت تر کند. البته من همیشه برای استقلالی ها احترام قائل هستم و امیدوارم آنها بتوانند در این فصل هواداران خود را راضی کنند اما ما هم می خواهیم یک فصل بی نظیر دیگر را تجربه کنیم و تمام برنامه های مان بر همین اساس چیده شده است.

خلیلی همچنین در خصوص قرعه کشی اضافه کرد: در ۵ هفته ابتدایی چهار بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهیم که می تواند برای پرسپولیس یک نقطه قوت باشد اما کارمان بسیار سخت است زیرا در همین پنج هفته باید با استقلال، تراکتور و سپاهان که ۳ مدعی پیش‌بینی‌شده برای قهرمانی لیگ امسال هستند، بازی کنیم و این موضوع کارمان را دشوار خواهد کرد. ولی همانطور که گفتم ما پرسپولیس هستیم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. با قدرت وارد این ۵ هفته می شویم و امیدواریم بتوانیم بهترین امتیازات ممکن را به دست بیاوریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکل برگزاری مراسم قرعه کشی افزود: نظم و انضباط خاصی را شاهد بودیم. البته در انتهای مراسم، اتفاقات دیگری افتاد که چندان خوشایند نبود ولی برای من به عنوان یک آدم فوتبالی این موضوع جلب توجه کرد که اجرای مراسم را به خداداد عزیزی، حسین بادامکی و غلامرضا عنایتی سپردند. آدم با دیدن این چهره ها، حالش خوب می شد و به همین علت است که می گویم مراسم در نوع خود جالب بود. امیدوارم اهالی فوتبال هم از این مراسم لذت برده باشند. همچنین باید از مهمان نوازی مشهدی ها تشکر کنم به خصوص هواداران پرسپولیس در این سفر لطف زیادی به من داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.