سرهنگ عباس کرمی‌راد در این باره اظهار کرد: طی امروز ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان لقمان از انتقال فرد جوانی به بیمارستان اطلاع پیدا کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد داخل شکم این فرد بسته‌های مشکوکی وجود دارد. 

 

وی ادامه داد: در تحقیق از کارمندان بیمارستان، مشخص شد فردی ساعت سه بامداد جاری با خودروی شخصی خود، فرد جوان را به بیمارستان آورده و مدعی شده است او بعد از خوردن یک آبمیوه حالش بد شده و از ناحیه شکم احساس درد می‌کند. با توجه به این موضوع، به‌سرعت فرد مصدوم به اتاق عمل منتقل و بسته‌های مشکوک از شکمش خارج شد. 

 

کرمی راد درباره بسته‌هایی که از شکم وی کشف شده بود، اظهار کرد: در بررسی ها مشخص‌شد که این ۶۸ بسته، مواد روانگردان شیشه و هر کدام حدودا ۱۳۰ گرم هستند. در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم - که جوانی ۳۲ ساله ساکن حومه تهران بود-  بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی.سی.یو منتقل شد. وی تا پایان مداوا تحت نظر پزشکان قرار دارد. 

به گفته وی مواد مخدر کشف شده نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.