هنوز زمان زیادی از اعلام خبر همکاری فرامرز قریبیان با ابراهیم حاتمی‌کیا نمی‌گذرد. فیلمی به نام "خروج" با تهیه‌کنندگی اوج که نخستین همکاری مشترک این دو چهره سرشناس سینمای ایران است.

اما همین دوره کوتاه انگار حسابی برای قریبیان هیجان انگیز بوده است. طوری که به آوینی فیلم بگوید: فکر می‌کنم خروج حاتمی‌کیا بهترین فیلمی باشد که در آن بازی می‌کنم. فیلمنامه را که خواندم بسیار خوشم آمد و فکر می‌کنم بهترین فیلم شود. برای بازی در این فیلم، فیلمنامه برایم اصل است و فیلمنامه خروج جای کار زیادی دارد! مورد دومی که برایم مهم بود این است که نقش اولم و دلیل سوم برای انتخاب این فیلم هم خود حاتمی‌کیاست.

او درحالی اینچنین برای کار ساخته نشده حاتمی‌کیا لب به ستایش گشوده که کارهای اخیر این کارگردان سرشناس، هیچ کدام‌شان مثل بوی پیراهن یوسف، دیدبان، از کرخه تا راین، روبان قرمز و آژانس شیشه ای مورد اقبال عمومی قرار نگرفتند و البته خود قریبیان هم که نقش‌های درخشانی در خاک، غزل، گوزن ها، ردپای گرگ و شهر زیبا ایفا کرده، نماد بازیگر مرد فیلم‌های موفق مسعود کیمیایی در سال‌های بعد از انقلاب است و ستایش پیش از موعدش از کار حاتمی‌کیا، باورنکردنی!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.