شهید مدافع حرم مهدی عزیزی اول مهرماه سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد و در یازدهم مردادماه ۱۳۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

یکی از دوستان این شهید در مصاحبه‌ای گفته است: مهدی همواره می‌گفت شهدا زنده‌اند و به این حرف اعتقاد قلبی داشت. ما این را در رفتار و عمل مهدی به عینه مشاهده می‌کردیم. برای همین همیشه به رفتار وکردارش توجه داشت، چون خود را در محضر خدا و شهدا می‌دید. هر زمان از کنار عکس شهیدی رد می‌شدیم، سلام می‌داد. یک بار از کنار عکس شهید ابراهیم هادی عبور کردیم. مهدی سلام کرد. باتعجب به مهدی گفتم: «مهدی جان حمدی بخوان، صلواتی بفرست، چرا سلام می‌کنی؟ در جوابم گفت: «ابراهیم زنده است و داره ما رو می‌بینه...»

در بخش‌هایی از وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم آمده است: «دوست داشتم یک بار هم که شده آقا را می‌دیدم و بعد از این دیار فانی رخت برمی‌بستم... به تمام دوستان و آشنایان و تمام کسانی که این وصیت‌نامه را می‌خوانند بگویید هر کاری که می‌توانند بکنند تا مبادا آقا لحظه‌ای از آن‌ها دلگیر و ناراحت شوند. از تمام دوستان و آشنایان تقاضا می‌کنم نگذارند رهبر انقلاب تنها و مظلوم بماند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.