سعید فتاحی در حاشیه بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) بیان کرد: ۴۰ مسیر ورودی به ورزشگاه تعبیه و گیت گذاری انجام شده است. امکانات بسیار خوبی مستقر شده و روند بازسازی صندلی‌ها نیز به خوبی در حال انجام است و امیدوارم ورزشگاه یادگار امام (ره) تا هفته دوم مسابقات به طور کامل آماده شود.

وی در خصوص بلیط فروشی الکترونیکی برای ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای بلیط فروشی الکترونیکی تعبیه شده و سایت مورد نظر تا هفته آینده به طور کامل آماده می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه بلیط فروشی تمامی ورزشگاه‌ها الکترونیکی می‌شود، ادامه داد: از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم که از طریق سایت بلیط را خریداری کنند و باتوجه به شماره گذاری صندلی‌ها، هواداران باید روی صندلی که بلیط آن را خریداری کرده‌اند، بنشینند. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان  لیگ تأکید کرد: اجرای مناسب طرح بلیط فروشی الکترونیکی منوط به همکاری هواداران فوتبال در سراسر کشور است.

وی در خصوص بازدیدش از ورزشگاه بنیان دیزل گفت: خوشبختانه دوربین‌های این ورزشگاه نصب شده، صندلی‌ها در حال شماره گذاری است و سیستم بلیط فروشی الکترونیکی نیز راه‌اندازی می‌شود؛ تنها گیت گذاری ورزشگاه باقی مانده که تا هفته اول مسابقات این ورزشگاه نیز آماده می‌شود.

فتاحی در خصوص زمان آغاز مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: زمان آغاز مسابقات به زمان آماده‌سازی ورزشگاه‌ها بستگی داشته و در صورت آماده شدن پنج یا شش ورزشگاه، لیگ را آغاز می‌کنیم. 

گفتنی است، ظهر امروز (پنج شنبه هفدهم مرداد) سعید فتاحی به همراه مهندس صادقیان - مدیرعامل باشگاه تراکتور از روند آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) برای آغاز مسابقات بازدید کرد. فتاحی در این بازدید در جریان روند بهسازی مسیر دسترسی به ورزشگاه، نصب زیرساخت‌های مورد نیاز برای بلیط فروشی الکترونیکی، نصب گیت‌های ورودی، نصب صندلی‌های جدید، نصب دوربین‌ها و ... قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.