هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: افراد حاضر در هالیوود را نخبه و زبده نمی‌دانم به نظر من نخبگان افرادی هستند که موضوعات مختلف در زمینه‌های مختلف را دنبال  می‌کنند اما هالیوود واقعا وحشتناک است.

وی افزود: شما درباره نژاد پرستی صحبت می‌کنید در حالی که هالیوود نژاد پرست است کاری که آنها با پخش فیلم‌های از این قبیل انجام می‌دهند برای کشور ما واقعا خطرناک است. کاری  که هالیوود انجام می‌دهد یک صدمه بسیار بزرگ برای کشورمان است.

ترامپ هیچ گونه مثالی برای خطاب کردن هالیوود به عنوان یک نژاد پرست ارائه نداد.  ترامپ مرتبا از سوی هنرمندان و صنایع فیلم سازی به خاطر سیاست‌هایش و به خاطر آن که شخصا به نژاد پرستی دامن می‌زند مورد انتقادات شدید قرار گرفته است.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا  درباره هالیوود احتمالا از افزایش خشم محافظه کاران نسبت به تعلیق پخش فیلم "شکار (the hunt)" نشات گرفته است؛ فیلمی که ظاهرا طرفداران ترامپ را نشان می‌دهد که توسط لیبرال‌ها شکار شده‌اند. لیبرال‌هایی که به اسرای خود به عنوان "رقت انگیزها" اشاره می‌کنند.  رقت انگیزها اسم مستعاری است که توسط هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی به برخی از طرفداران ترامپ اطلاق شده است.

این فیلم قرار بود ۲۷ سپتامبر منتشر شود اما پس از تیراندازی‌های گسترده اخیر در ال پاسو و دیتون مجوز  پخشش متوقف شد. به طور کامل مشخص نیست که آیا این فیلم بر لیبرال‌هایی که محافظه کاران را شکار می‌کنند متمرکز است یا خیر اما ظاهرا درباره گروهی از افراد ثروتمند است که انسان‌ها را شکار می‌کنند. در خلاصه این فیلم آمده است ۱۲ غریبه در جنگلی بیدار می‌شوند آنها نمی‌دانند که کجا هستند و چطور به اینجا رسیدند آنها نمی‌دانند که برای هدف ویژه‌ای یعنی شکار انتخاب شده‌اند.

ترامپ همچنین در توییتی نوشته بود: لیبرال‌های هالیوود نژاد پرست واقعی هستند و برای کشور ما بسیار مضر محسوب می‌شوند آنها خودشان خشونت به بار می ‌آورند وسپس تلاش می‌کنند تا دیگران را مقصر بدانند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.