مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک در پاسخ به مطالب درج شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر "حذف کلمه " شهید" از تابلوهای معابر شهری" با بیان توضیح فوق اظهار داشت: تمامی تابلوهای دیوار کوب مسیر که توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک در ابتدای خیابان و کوچه‌ها نصب شده مزین و متبرک به کلمه و نام "شهید" است و تنها تعداد انگشت شمار از تابلوهای هدایت مسیر که قدیمی بوده و توسط پیمانکار ترافیک بیش از ۵ سال پیش برای راهنمایی بیشتر شهروندان به صورت پرچمی نصب شده فاقد کلمه"شهید" است.

صالحی با اشاره به این مطلب که تصاویر خبر منتشره مربوط به ناحیه ۲ بوده که شهردار این ناحیه فرزند شهید است، تاکید کرد: مدیریت شهری منطقه یک بر حفظ و صیانت از نام و یاد شهیدان تأکید داشته و اماکن و معابر سطح منطقه را با مزین شدن به نام شهدا متبرک می‌داند.

او در ادامه افزود: به طور قطع ایثارگری‌ها و فداکاری شهیدان و خانواده معزز ایشان نگهدارنده انقلاب اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است و مزین کردن معابر به نام این عزیزان کمترین اقدام مدیریت شهری است.

صالحی گفت: ۴۰۹ معبر در این منطقه متبرک به نام شهید است که برای این معابر بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ تابلو دیوارکوب و ۱ هزار تابلو ترافیکی نصب شده که تعداد انگشت شمار از این تابلوها بدلایل مختلف فاقد کلمه "شهید " است که با پیگیری‌های انجام شده و حسب دستور شهردار منطقه یک تمامی معابر پایش و این موارد شناسایی و رفع شده است و این موضوع می‌تواند در سایر نقاط شهر نیز تکرار شده باشد که شهروندان می‌توانند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک افزود: در وضعیت کنونی که همگی نیازمند همدلی و همکاری هستیم ایجاد فضاهای اینچنینی مشکلی را حل نمی‌کند و همه ما می‌دانیم که هرچه داریم از برکت خون شهداست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.