جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در سایت خود اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی به خاطر برآورده نشدن انتظاراتش در زمان نقل و انتقالات و خریدهای تیم، ۴۸ ساعت وقت گرفته تا تصمیم خود را برای رفتن از استقلال اعلام کند. 

این خبرنگار ایتالیایی همچنین نوشت: علاقه و تمایل زیاد به خرید، هیجان یک چالش جدید، شش پیروزی در دیدارهای دوستانه پیش فصل و حالا شک و تردید به ادامه فعالیت؛ آندره‌آ استراماچونی در اندیشه ترک استقلال است، آن هم در شرایطی که تقریبا دو ماه از حضور او در این تیم سپری می‌شود. او ۴۸ ساعت از باشگاه وقت گرفته تا نسبت به ادامه حضور یا رفتن از استقلال تصمیم نهایی خود را بگیرد. 

این مربی به دلایل مختلف در پی رفتن از این تیم است. دلیل اول رفتن علی خطیر از استقلال است که نقش زیادی در آوردن او به این تیم داشت. دلیل دوم مربوط به نقل و انتقالات است. تنها دیاباته مهاجم سابق بنونتو به این تیم پیوسته و خرید بازیکنان خارجی دیگر به دلایل مختلف منتفی شده است. بازیکنانی چون پوچیارلی (کیه‌وو)، درامه (آتالانتا) و میلیچ، دفاع کروتونه.

مدیر برنامه‌های میلیچ دو روز در تهران بود تا قرارداد او امضا شود. همه چیز برای امضای قرارداد این بازیکن که از بلگراد آمده بود فراهم بود ولی به دلیل مشکلات ویزا هنوز این اقدام صورت نگرفته است. بعد از نارضایتی و مشاجره بین طرفین، استراماچونی ۴۸ ساعت زمان گرفته تا به خاطر وعده‌های انجام نشده استعفا دهد و از این تیم کنار برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.