پرسپولیس این روزها در تیم‌های رده‌های پایه از لحاظ نتیجه‌گیری اوضاع خوبی ندارد و شنیده شده که مدیران باشگاه از این وضعیت راضی نیستند و حتی در واکنش به این موضوع به مدیران تیم‌های پایه اخطار و اولتیماتوم داده‌اند.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: ما از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم ولی بازیکنان در حال پیشرفت هستند و آینده خوبی در آنها می‌بینم. اینکه می‌گویند اخطار داده‌اند به ما و اولتیماتوم داده‌اند صحت ندارد و چنین صحبتی با ما نشده است.

وی افزود: ما روز سه‌شنبه هفته قبل دیداری با آقای عرب داشتیم که تمام مربیان پایه در آن حضور داشتند و در مورد معوقات مالی صحبت شد و اصلاً صحبت نتایج مطرح نشد. ما ۱۱ ماه است که یک هزار تومانی هم از باشگاه نگرفته‌ایم.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در ادامه گفت: مشکل تیم ما این است که بازیکنان مان را از طریق تست گیری جذب کردیم و این را به باشگاه اعلام کردم. اگر قرار است هزینه شود و بازیکن جذب شود باید با نظر خودم باشد ولی اینطور شد که بازیکن را از طریق تست جمع کردیم. بازیکن در تست و تمرین خوب بازی می‌کند، در بازی دوستانه عالی است ولی در بازی رسمی کیفیتش افت می‌کند. مشخص است این بازیکن استعداد دارد و باید راهنمایی شود.

حلالی در پایان عنوان کرد: نباید در فوتبال پایه دنبال نتیجه‌گیری بود. من می‌توانم مثل بقیه به بازیکنم بگویم خودت را ۱۰ دقیقه زمین بیانداز تا بازی را ببرم ولی بازیکنم چیزی یاد نمی‌گیرد و مجبور می‌شود بعد از چند سال فوتبال را کنار بگذارد. از همین تیم من چند بازیکن آینده‌دار بیرون می‌آید و باید به آنها یاد داد و صبر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.