عضو هیات مدیره آبی ها خلیل زاده که تقریبا هیچ سابقه آشنایی با ورزش ، پیش از این نداشته گفته از بیرون برای استقلال مشکل سازی می کنند ، سرمربی هم این طور که رفقای ایتالیایی اش نوشته اند، به خاطر دیپورت یک بازیکن مورد نظرش از فرودگاه تهران ، ضرب الاجل تعیین کرده است . مباشری معاون باشگاه در بستر بیماری است و حالا عکسی از مدیر استقلال در فن پیج های طرفدار این تیم می گردد که او را در لار و در تفریحات عیدانه با هوشنگ مقدس نشان می دهد!

در این شرایط چه کسی استقلال را می گرداند؟

چه کسی و چطور آنجا برنامه ریزی می کند که آنها ابتدا ده روز با یک بازیکن خارجی مذاکره و توافق می کنند و پای پروازش به تهران پی می برند که شرایط بازی در لیگ ایران را ندارد؟

چطور بازیکن خارجی را بدون ویزا تا تهران می آورند که برگشت بخورد؟ چه هدفی پشت این داستان هاست؟

همزمان به مربی ایتالیایی که دو ماه است تیم را تمرین داده و برایش هزینه شده اتهاماتی از جمهوری چک زده می شود.

جایی که واسطه های معروف مخرب این روزهای دور فوتبال مان به شدت آنجا پایگاه دارند. 

سال قبل استقلال به خاطر همین دست باندبازی ها و همین تفرقه ها و همین جنس دلال بازی ها اسیر حاشیه ها شد.

حاشیه هایی تلخ، ضربه زننده و ویران کننده.دو گانه پسر شفر و باند داخلی استقلال. سال های قبل هم ماجرای چسبیده ها به تیم همین مشکلات را برای تیم می ساخت.

از تایم ها تا سفتا یا عباراتی مثل این. 

امسال ولی هواداران تیم امید داشتند در شرایط مشکل تغییرات در پرسپولیس، آمها با دو ماه تمرین مداوم تیم بهتری داشته باشند اما استقلال که سابقه ضربه خوردن از خرید توزی ها ، لیام ردی ها، داسیلوا ها و پروپئیچ ها را دارد، مشخص نیست حالا دست چه کسانی اداره می شود که باز به این چالش ها افتاده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.