براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی این شرکت، در تیر ماه امسال در گروه خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی یک، خودروی نیو مزدا ۳، چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی دو نیز، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی دو، کیا سراتو و هایما s۷ اتوماتیک چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند. تیگو ۵، جک S۵، جک S۳ و هایما S۵ اتوماتیک نیز سه ستاره کیفی و خودروی x۳۳ NEW MVM، دو ستاره را به خود اختصاص داده‌ است.

اما در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی سه، خودروهای B۳۰ و چانگان CS۳۵ توانسته‌اند چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند.

 در سطح قیمتی چهار نیز خودروهای تندر ۹۰ پلاس و پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک صندوق‌دار و بدون صندوق، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس همگی چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در همین گروه قیمتی خودروهای تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و بدون صندوق، دانگ فنگ H۳۰، کوییک، دنا و پژو پارس اتوماتیک سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در این گروه قیمتی همچنین سمند سورن، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا و تیبا ۲ دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم نیز؛ همه محصولات اعم از پراید ۱۱۱، پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲، تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را توانسته‌اند کسب کنند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.