در حالی که قرار بود جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (سه شنبه) وارد تهران شود، به دلیل مشکلات به وجود آمده وی قرار است، پنج شنبه به تهران بیاید تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی قرارداد خود را امضا کند. گفته می‌شود قرارداد قرضی و یک ساله او ۵۰۰ هزار دلار است.

البته خبر می‌رسد که براندائو به دلیل مشکلی مشابه با استنلی کی‌روش، مهاجم برزیلی سپاهانی‌ها در موعد مقرر به تهران نیامده و به نظر می‌رسد به علت متولد شدن فرزند جدیدش از سفر به ایران بازمانده و از مسئولان باشگاه چند روز فرصت برای حضور در تهران خواسته است.

براندائو مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که مورد تایید کادر فنی و هم‌چنین مدیریت باشگاه است به احتمال فراوان هفته آینده به تهران سفر می‌کند تا پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی و توافق مالی با مدیران رسما پرسپولیسی شود و کار خود را زیر نظر گابریل کالدرون و کنار علی علیپور به عنوان مهاجم ادامه دهد.

بازگشت هافبک پرسپولیس به تیم ملی عراق

خبر دیگر از سرخپوشان پایتخت اینکه، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی چند ماه از میادین دور بود و نتوانست عراق را در مسابقات غرب آسیا همراهی کند، در فهرست جدید سرتکو کاتانچ حضور دارد.

در همین باره ساعتی پیش صفحه «IraqiProPlayers» اعلام کرد که هفت لژیونر فوتبال عراق در لیست جدید «کاتانچ» سرمربی تیم ملی این کشور برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارند که سامی آن‌ها به شرخ زیر است.

جستن میرام، علی عدنان، احمد یاسین، بشار رسن، مهند علی، ریبین سولاقا و اسامه رشید. تیم ملی عراق یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است و باید در ۲ بازی با شاگردان ویلموتس دیدار کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.