این مرد که الکساندر کورچنف نام داشت فکر نمی کرد که ساعاتی پس از آن که درحال بازگویی لطیفه برای دوستان خود در مورد کشته شدن توسط خرس قهوه ای بود مورد حمله خرس واقعی قرار می گیرد.

 

الکساندر کورچنف در شرق روسیه و در فاصله ای کوتاه از روستای محل زندگی خود موردد حمله قرار گرفت. این مرد ۶۶ ساله قادر به دفاع از خود در برابر حمله خرس نبود و زنده زنده خورده شد. براساس گزارش ها ، بقایای این مرد در جاده خاکی نزدیک روستا پیدا شد.

مردم محلی پس از کشف جسد آقای کورچینف خرس را شکار کردند و آن را به قتل رساندند. گفته می شود که این حیوان هنوز بقایای مرد را در شکم خود داشته است. اما چرا این خبر تا این حد جنجالی شد و ساکنان از وحشیانه بودن این حمله وحشت کردند و به خصوص شوکه شدند؟  زیرا این روستا در منطقه ای است که خرس ها هرگز به انسان زنده حمله نمی کردند.

سرگئی ریابوف ، رئیس شورای روستا ، در مورد این حمله گفت: "خون همه جا همراه با علائم درگیری وجود داشت. هیچ جای سالمی روی بدن او نمانده بود."

درگذشت آقای کورچنف زمانی عجیب تر و غم انگیزتر شد که همسر وی گفت کورچنف  قبل از حمله با همسرش تماس گرفته بود و گفته می شود که در مورد کشته شدن توسط یک خرس شوخی می کرده است. وی به  همسرش گفته است: "من می خواهم قارچ بچینم اما اگر تا ساعت ۱۰ صبح دیگر با تو تماس نگیرم ، این به این معنی است که من توسط خرس خورده شده ام."

این مرگ عجیب باعث شده قدیمی های روستا عقاید خرافی خود را مطرح کنند و بگویند خرس از کورچنف انتقام گرفته است. برخی نیز می گویند اگر وی این حرف ها را نمی زد قربانی نمی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.