سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اگرچه لیگ برتر انگلیس را برای ۲ سال متوالی فتح کرده است اما تاکنون با این تیم موفق به بالا بردن جام لیگ قهرمانان نشده است.

در این بین، ستاره مصری لیورپول در واکنش به اظهارات پپ تاکید کرد: صادقانه بگویم نمی‌دانستم گواردیولا این حرف را زده است اما اگر او حق انتخاب داشته باشد، بی‌تردید لیگ قهرمانان را انتخاب می‌کند.

صلاح در ادامه اظهار داشت: این نظر شخصی من است و در مورد او حرف نمی‌زنم اما لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین رقابت فوتبال است و همه آرزوی بردن آن را دارند؛ تمام مربی‌ها و بازیکنان دوست دارند این جام را ببرند و رویای فتح آن را در سر دارند؛ البته لیگ برتر تورنمنت بزرگی است اما لیگ قهرمانان همچنان سطح بالاتری دارد.

صلاح در حالی این اظهارات را بیان کرد که گواردیولا به‌تازگی گفته بود: لیگ برتر همیشه مهم‌ترین تورنمنت و رقابتی برجسته است چرا که آخر هر هفته بدون وقفه و زمان استراحت طولانی برگزار می‌شود؛ البته ما دوست داریم لیگ قهرمانان را ببریم اما با تمام احترام برای لیورپول باید این سوال را بپرسم که چرا لیورپولی‌ها فکر می‌کنند بردن لیگ قهرمانان دستاورد بزرگ‌تری نسبت به کاری است که ما در عرض ۱۱ ماه انجام دادیم؟!

مرد اسپانیایی در پایان هم تاکید کرده بود: یقین دارم که لیورپول آرزوی فتح لیگ برتر را دارد چرا که از آخرین باری که آنها این جام را فتح کردند ۲۹ سال می‌گذرد.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.