اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل قطعی شده و روحانی اواخر شهریور و یا اوایل مهرماه امسال به اردبیل سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور بعد از اینکه به دو استان سفر می‌کند سفر سومش به استان اردبیل بوده و تمهیدات لازم برای این سفر انجام شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: همایش مدیران بانک‌ها در راستای سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم با محوریت پروژه‌های عمرانی در آستانه سفر رئیس جمهور انجام شده است.

آب‌های سطحی و فاضلاب‌های شهرک‌های صنعتی ساماندهی می‌شود

بهنام‌جو بیان کرد:  جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت شهرک‌های صنعتی در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار و در این جلسه مقرر شد آب‌های سطحی و فاضلاب‌های شهرک‌های صنعتی ساماندهی و زیرساخت‌های لازم در این شهرک‌ها فراهم شود.

وی از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی مقیم ایران خبر داد و گفت: حمایت از این سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است تا شاهد توسعه و رونق اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باشیم.

استاندار اردبیل از راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم به‌ویژه رضی، گیوی، گرمی و اصلاندوز خبر داد و افزود: انتظار می‌رود فرمانداران نیز اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته و زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها را تسهیل کنند.

بهنام‌جو اظهار کرد: در همایش مدیران بانک‌ها هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد که ۷۰ درصد این تسهیلات مربوط به بانک ملی و کشاورزی است که امیدواریم بتوانیم این تسهیلات را جذب کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.