حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، ظهر امروز در نمایشگاه کشفیات اموال مسروقه که در ساختمان پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، گفت: مردم آگاه باشند و از مغازه های مطمئن خرید مایحتاج خود را انجام دهند. 

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه این حجم از دستگیری های پلیس در روزهای گذشته شایسته قدردانی است، اظهارکرد: این نحوه عملکرد یک هشدار به متخلفان است، پلیس و دستگاه قضا از جرم افراد متخلف نخواهند گذشت و با جدیت پیگیر اجرایی شدن امنیت در جامعه هستند. 

این مقام مسؤول اضافه کرد: اقداماتی که پلیس استان در رابطه با کشف اطلاعات افراد متخلف انجام داده است بسیار عالی بود و البته ما هم در دستگاه قضائی هیچ گونه تخفیفی برای برای مالخرها و سارقان قائل نخواهیم بود.

شاکرمی از بازداشت دونفر از کارمندان سازمان جهاد کشاورزی این استان به اتهام ارتشا باندیخبر داد و گفت:  این افراد ارباب رجوع اداره را به دفتر پسر یکی از متهمان ارجاع و سپس وارد مذاکره می‌شدند و از این افراد پول دریافت می‌کردند.

وی افزود: این افراد تاکنون به دریافت ۴۱۰ میلیون تومان از ارباب رجوع اقرار کرده‌اند و این مبالغ به صورت مساوی بین این متهمان توزیع شده است.

شاکرمی در پایان افزود: نحوه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع در ساختمان پلیس‌ آگاهی قابل قبول بود و ارزیابی ما در این رابطه مثبت است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.