سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در مراسم جشن عید غدیر در پهلوانسرای اصفهان اظهار داشت: به برکت خون شهدا، استقامت ملت ایران و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز  وضعیت امنیتی خوبی در منطقه خاورمیانه داریم.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند، افزود: امروزه مشکلات اقتصادی موجب شده تا به ویژه اقشار  کم درآمد جامعه تحت فشار قرار گیرند و بر این اساس همه مسئولان باید همت کنند تا این مشکلات  هر چه سریع تر رفع شود.

باید قدر  نعمت امنیت بی بدیل کشورمان را بدانیم

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه باید قدر  نعمت امنیت بی بدیل کشورمان را بدانیم، تاکید کرد: به دلیل نوع کار  سفرهای مختلفی به کشورهای اطراف داشته ام و در این سفرها بارها با این نکته از سوی مردم و مسئولان این کشورها مواجه شدم که زمانی که از خانه بیرون می روند مطمئن نیستند که آیا سالم به خانه باز خواهند گشت یا خیر و در واقع مردم این کشورها  برای زنده ماندن در شرایط نا امنی تلاش می کنند.

۴ هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور داریم

وی با بیان اینکه مدیون خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب، مدافع حرم و امنیت و شهدای نیروی انتظامی هستیم، گفت: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون  چهار هزار شهید تنها برای مبارزه با مواد مخدر  تقدیم کرده است.

سردار اشتری بیان داشت:اگر شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر جلوتر از مرزها نمی جنگیدند دشمن تا داخل مرزهای ما نفوذ کرده بود، این شهدا خون پاک خود را هزاران کیلومتر جلوتر  نثار کردند تا امروز ما در امنیت کامل زندگی کنیم.

مشکلات اقتصادی کشور با همراهی مردم و برنامه ریزی مسئولان قابل رفع است

وی با بیان اینکه باید قدر دان نعمت بزرگ امنیت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری باشیم، ابراز داشت: ملت ایران باهوش ترین و با فرهنگ ترین مردم هستند  و در هر عرصه ای که پا گذاشتند شاهد موفقیت کشور در آن زمینه بودیم و امیدواریم با همراهی آنها و برنامه ریزی درست مسئولان از  مشکلات اقتصادی فعلی کشور نیز به زودی عبور  کنیم.

به گزارش مهر، در  جشن عید غدیر در پهلوانسرای اصفهان سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده ناجای استان اصفهان، سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی ناجای استان اصفهان، جمعی از پیشکسوتان رشته های وزنه برداری، کشتی، کاراته و پهلوانی وشعرا و مداحان اهل بیت حضور داشتند و از مدال آوران  رشته های ورزشی کاراته و ووشو بانوان و باستانی کاران اصفهان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم  سه جلد کلام الله مجید از سوی پهلوان هدایت به سردار اشتری، سردار معصوم بیگی و سرهنگ حسین زاده اهداء شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.