مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاههای علوم پزشکی ارتش و بقیه الله و علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاهها اقدام نموده‌اند، می‌توانند با وارد نمودن کد رهگیری نتیجه خود را مشاهده نمایند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب میباشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمیکند.

همچنین رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب میباشد. لذا مصاحبه برای این رشته برگزار نمیشود.

زمان مصاحبه با دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش، ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۳۱ مردادماه می‌باشد و برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمیباشد و اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددکاری اجتماعی، ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه تاریخ سوم شهریورماه به آدرس تهران، اوین، میدان شهریاری، خیابان دانشگاه، انتهای خیابان کودکیار، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، ساختمان فارابی، طبقه ۴ ،گروه آموزشی مددکاری اجتماعی می‌باشد.

داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مکان به آدرس سایت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)  تلفن ۸۲۴۸۳۶۱۸ و دانشگاه شاهدir.ac.shahed.www تلفن ۵۱۲۱۵۲۴۰و ۵۱۲۱۵۲۴۴ – دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تلفن ۷۱۷۳۲۸۷۴ و۷۱۷۳۲۸۶۷ مراجعه نمایند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.