احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز (۳ شهریور) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران و برای شرق هرمزگان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر فردا و پس فردا (۴ و ۵ شهریور) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد ازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه (۶ و ۷ شهریور) با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق وجود دارد.

به گفته وظیفه از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از فردا (۴ شهریور) تا پایان هفته دمای در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۵ شهریور) نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۵ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.