مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پیشکسوتان ورزش کشور با حاج سید حسن خمینی در جماران افزود: حاج سید حسن خمینی انصافا یکی از بزرگ ترین حامیان ورزش و پیشکسوتان ورزشی ایران هستند که همیشه جامعه ورزش از عنایات ایشان بهره مند شده است.

وی گفت: در فشار و تحریم های امروز کشور هنر مدیریت ما باید در این باشد از تمام ظرفیت پیشکسوتان و باتجربه های ورزش کشور در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

سلطانی فر با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر، افزود:  هفته دولت را به تمام همکارانم به ویژه در مجموعه ورزش و جوانان کشور تبریک می گویم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون در بسیاری از رشته های ورزشی افتخارات بزرگی در رویدادهای بین المللی کسب شده که برخی از آنها تاریخی بوده است.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه و نتایج تاریخی در جام جهانی فوتبال، کسب بیشترین تعداد مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بعد از انقلاب، کسب مقام سوم بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مقام هفتم المپیک جوانان و موفقیت همزمان دو تیم بزرگ باشگاهی ایران در باشگاه های آسیا و موفقیت های بسیار ورزش کشور در سال جاری بخشی از این اتفاقات است که امیدواریم منجر به حضور تاریخی در المپیک توکیو شود.

سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: سراسر کشور پر از استعدادهای گوناگون است و برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر که در حال برگزاری است باعث می‌شود در بسیاری از رشته هایی که تاکنون حرفی برای گفتن در المپیک ها نداشتیم در آینده مقتدرانه ظاهر شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.