انگجت گزارش داد، همه احتمالا آگاه هستند که مسلح کردن هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها ایده بدی است، اما به نظر می‌رسد که برخی افراد نسبت به آن بی اهمیت هستند.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) هشدارهایی در مورد تجهیز پهپادها به سلاح صادر و خاطرنشان کرده است که این امر نقض قوانین و یک تخلف فدرال یا ایالتی است که افراد ممکن است مرتکب شوند.

این سازمان همچنین در این هشدار خاطرنشان کرد که مسلح کردن پهپادها می‌تواند آسیب جدی به فرد و حساب بانکی وی بزند، چرا که این کار تا ۲۵ هزار دلار جریمه در بر خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی موجب این موضع شدید اللحن سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در مورد این موضوع شده است، اما بر کسی پوشیده نیست که برخی آمریکایی‌ها سالهاست که پهپادهای خود را به انواع اسلحه‌ها، پرتابگر شعله‌های آتش و سایر تجهیزات نظامی تجهیز می‌کنند، اگرچه که غالبا از روی کنجکاوی است و هدف شومی پشتش نیست اما به هر حال خطرناک است و ممکن است جان افراد را تهدید کند.

ممکن است ویدیویی که به تازگی پخش شده و شلیک به وسایل آتش بازی روی هوا توسط یک پهپاد در یک مهمانی را نشان می‌دهد، دیده باشید. حال اگر یکی از تیرها به مهمانان برخورد می‌کرد چه می‌شد؟

بنابراین قانون‌گذار احساس وظیفه کرده است تا بدین ترتیب احتمال وقوع یک حادثه جدی را کاهش دهد تا شاهد آتش گرفتن خانه‌ها یا آسیب به مردم توسط پهپادهای مسلح نباشیم.

سازمان فدرال هوانوردی(The Federal Aviation Administration) اداره‌ای از واحد ترابری ایالات متحده آمریکا است که وظیفه کنترل و سرپرستی همه امور هوانوردی غیرنظامی در آمریکا را به عهده دارد. اداره هوانوردی فدرال اجازه‌نامه‌های ملی پرواز و همچنین پرتاب‌های فضایی را صادر می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.