علی اصغر ملکی در خصوص قیمت گوشت در بازار اظهار کرد: قیمت انواع گوشت گوسفندی از زمان ورود گوشت‌های تنظیم بازاری ثابت است و به تازگی هیچ گونه نوسان قیمتی نداشته ایم.

وی در ادامه افزود: هم اکنون شقه بدون دنبه به قیمت ۹۵ هزار تومان توسط مغازه دار خریداری می‌شود و با احتساب ۱۰ درصد سود به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی خاطر نشان کرد: گوشت گوسفندی هم اکنون در بازار به اندازه نیاز وجود دارد و هیچ کمبودی برای تامین این محصول احساس نمی‌شود.

ملکی در رابطه با بازار گوشت گوسفندی در ایام ماه محرم بیان کرد: مصرف گوشت گوساله در ایام محرم بیشتر از گوشت گوسفندی است و گفتنی است که وضعیت عرضه و تقاضا در بازار گوشت گوساله نیز بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به میزان وجود دام زنده در کشور ادامه داد: در حوالی عید قربان تعداد زیادی دام زنده در کشور تهیه شد همچنین در این روزها هم مسئولین مربوطه در تلاش اند تا در ایام محرم کمبودی در بازار فروش دام زنده در میادین و کشتارگاه‌ها احساس نشود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تصرح کرد: درحال حاضر گوشت گوسفندی از کشورهای آسیای میانه و روسیه و گوشت گوساله از کشور برزیل با هدف تنظیم بازار وارد کشور می‌شود.

ملکی درخصوص قیمت گوشت تنظیم بازاری اظهار کرد: گوشت گوسفندی تنظیم بازاری حدود ۷۰ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین فروخته می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.