کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت لیگ ستارگان قطر در خصوص این مسابقات اظهار داشت: من در کشورهای زیادی مانند اسپانیا، یونان و انگلیس بازی کرده‌ام. مسابقات لیگ ستارگان سطح بالایی دارد و بازی در قطر، تجربه‌ای مختلف است. بازیکنان خوب زیادی که در لیگ‌های شناخته‌شده جهان بازی کرده‌اند، در اینجا حضور دارند و این قطعاً هیجان مضاعفی به مسابقات می‌دهد.

«در مجموع فوتبال قطر روز به روز در حال پیشرفت است و تیم ملی قطر بهترین تیم آسیاست.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: من به همراه تیم ملی کشورم ایران در دو جام جهانی اخیر بازی کردم و در ۱۰ سال گذشته برابر بازیکنان قطری به میدان رفتم. من آنها و همچنین کشور قطر را می‌شناسم و با بسیاری از بازیکنان، دوستان نزدیکی هستیم. مربی و بازیکنان تیم السیلیه ما در یک سطح هستند و ما با جذب بازیکنان جدید، تیم خود را تقویت کردیم و به دنبال کسب بهترین‌ها هستیم.

مهاجم تیم فوتبال السیلیه درخصوص تساوی این هفته تیمش برابر الخور در هفته نخست لیگ ستارگان قطر تصریح کرد: السیلیه فصل گذشته به مقام سوم لیگ رسید و این فصل تلاش می‌کنیم در همه دیدارها سه امتیاز را کسب کنیم. ما از بازی قبلی خود چیزهای زیادی یاد گرفتیم. ما برابر الخور مساوی کردیم و در مسابقات بعدی بسیار بهتر خواهیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.