عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب گفت:طبق توافق‌های صورت گرفته میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمائی بخش حمل و نقل و در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و خانواده آنها، مقرر شده است دو فرزند رانندگان که دارای سن کمتر از ۱۸ سال می‌باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند که البته فرزندان دختر از شرط سنی مستثنی هستند.

وی افزود: رانندگان مشمول این طرح می‌توانند از تاریخ ۱۵ آبان امسال به مدت دو ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امکان ایجاد شده جهت ثبت‌نام رانندگان جامانده از ثبت‌نام سال گذشته اظهار داشت:طبق توافق صورت گرفته رانندگان جامانده جهت بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی، از تاریخ ۱۵ شهریور  به مدت دو ماه فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز صدور هوشمند رانندگان مراجعه کنند.
وی با اشاره به خدمات جدید ارائه شده در بیمه تکمیلی گفت:
در بیمه تکمیلی سال‌جاری هزینه بیمه زایمان به خدمات بیمه تکمیلی اضافه شده است

حسن‌نیا افزود:به منظور بالا بردن سطح خدمات و افزایش سقف پوشش‌های تعیین شده در قرارداد یادشده، مقرر شد نشست مشترکی میان کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها، کانون رانندگان و کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور تا قبل از تاریخ ۱۵ آذر برگزار و اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نامه بیمه تکمیلی رانندگان خاطرنشان کرد:مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسرو فرزندان آنها و شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه است.
گفتنی است ۴۷۴۵ مرکز درمانی و ۴۳۹ نمایندگی شرکت بیمه‌گر در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشمولان طرح بیمه تکمیلی رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.