معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ادامه جنگ روانی علیه این نهاد و دولت در پیامی توییتری نوشت: کاش آنقدر اطلاع داشتند که دروغ را باورپذیرتر بگویند.

«معصومه ابتکار» روز پنجشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «ادامه جنگ روانی؛ اما کاش آنقدر اطلاع داشتند که دروغ را باورپذیرتر بگویند.» معاون رئیس جمهوری در امور زنان در ادامه نوشته است: «معاونت زنان در حد دونیم طبقه کوچک ستادی با حدود ۱۰ میلیون بودجه تملک دارایی در دست یک کارمند اداری است. کدام خرید اجناس؟ پای رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه را برای هیچ به میان کشیدن خیلی ناشیانه است.»

به گزارش ایرنا روز گذشته یکی از کانال های معاند نظام در گزارشی مدعی شد که خرید کلیه‌ اجناس مربوط به معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، بدون برگزاری مناقصه و طی تشریفات قانونی و لابی‌گری دفتر ریاست‌جمهوری، در اختیار پسر معصومه ابتکار به عنوان مامور خرید قرار داشته است. ابتکار همچنین در واکنش به این ادعا با اشاره به سابقه دروغ پردازی های این کانال تلگرامی معاند نوشت: «تاسف مضاعف برای آنان که در داخل، اکاذیب این کانال را با تغییر ادبیات و به نام دفاع از نظام بازنشر می کنند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.