مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شد و اظهار کرد: اگر به بازی‌های ایران در لیگ‌های سال قبل نگاه کنید، متوجه می‌شوید بازی‌ها فشرده و سختی برگزار می‌شود. رقیب ما در سال‌های قبل قهرمانی های زیادی داشته است. در هفته دوم چنین بازی برای هر دو تیم سخت است. ما در هر بازی برای ۳ امتیاز می‌جنگیم.

وی ادامه داد: فرقی نمی کند پرسپولیس باشد یا تیم دیگری؛ باید برای موفقیت در هر بازی پیروز شویم. در بعضی بازی‌ها رقابت فشرده‌تر و تنگاتنگ‌تر است و دیدار پرسپولیس و تراکتور از این دسته است زیرا دو تیم محبوب و قدرتمند ایران به مصاف هم می‌روند.

سرمربی تراکتور افزود: سعی می‌کنیم هوادارانی که فردا به ورزشگاه می‌آیند را خوشحال کنیم و چیزی که در ذهنشان هست را موقع رفتن از استادیوم به حقیقت تبدیل کنیم. فردا با این تفکر به میدان خواهیم رفت و چیزی که در ذهن داریم را در زمین پیاده می کنیم. منتظر استقبال پرشورها هستیم و امیدوارم بازیکنان با عملکردشان نتیجه را به نفع ما رقم بزننند. من از حساسیت بازی فردا خبر دارم. این رقابت همانند رقابت رئال مادرید و بارسلونا در ایران است زیرا تمام کشور نظاره‌گر آن خواهد بود. البته پخش این بازی تنها به ایران خلاصه نمی‌شود و کانال‌هایی از ترکیه به ایران خواهند آمد تا این دیدار را گزارش کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.