ارتش رژیم صهیونیستی در این گزارش ادعا کرده پروژه تجهیز حزب‌الله به این موشک‌ها از ۶ سال پیش با اقدام ایران در انتقال موشک به لبنان از طریق سوریه آغاز شده است. 

این رژیم ادعا کرده ایران بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، در پوشش جنگ سوریه اقدام به انتقال موشک‌های هدایت دقیق به لبنان کرده است. با وجود، این، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده که چنین تسلیحاتی در حال حاضر در اختیار حزب‌الله نیست.  

«جوناتان کانریکاس»، یکی از سخنگوهای ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران در ماه‌های اخیر تلاش‌های خود برای رساندن موشک به حزب‌الله را بیشتر کرده و تلاش کرده این پروژه را از طریق احداث ساختمان، اماکن و به کارگیری افراد بیشتر تسریع کند. 

بامداد یکشنبه گذشته (سوم شهریورماه) دو پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی همزمان با نقض حریم هوایی لبنان و با هدف بمباران مواضع حزب‌الله، به جنوب بیروت تجاوز و حمله کردند.

پس از آن، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در سالگرد آزادسازی «جرود عرسال» تهدید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام خود را خواهد دید.

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر لبنان هم پرواز دو پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب بیروت را تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان و نقض صریح قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل متحد برشمردند.

«میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان روز دوشنبه گذشته در واکنش به حملات پهپادی روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق «ضاحیه» و «قوسایا» گفت که این تجاوزات اسرائیلی به منزله «اعلام جنگ» است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.