نکونام در اولین تجربه مربی‌گری خود در یک تیم بزرگ، توانست به یک نتیجه درخشان دست یابد و مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی مساوی کرد.

نکونام که در این تابستان به فولاد پیوسته، اهداف متفاوت‌تری را نسبت به نساجی دنبال می‌کند و به نیمه اول فکر می‌کند. آن‌ها در اولین بازی مهم خود در لیگ برتر با مساوی در دقیقه ۹۵ ثابت کردند تا آخرین دقیقه‌ می‌جنگند و در هر شرایطی با قدرت، کار خود را دنبال می‌کنند؛ این رفتارهای تیم فولاد دقیقا مانند رفتار خود نکونام در زمین مسابقه بود، جایی‌که او به‌عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی درخشان حاضر می‌شد و هیچ‌وقت دست از تلاش نمی‌کشید. 

او با اینکه یک استقلالی است، مقابل هواداران استقلال ژست نگرفت و هیجانی هم نشد و خیلی عادی و حرفه‌ای کار خود را دنبال کرد. بعد از گل و پایان بازی هم نیمکت فولاد شادی کرد و او با مربی استقلال دست داد. او حتی در زمانی که خبرنگاران درباره شرایط استقلال و مربی این تیم از او پرسیدند، فقط آرزوی موفقیت کرد و درباره داوری هم حرفی نزد و گفت به من ربطی ندارد.

نکونام با بهترین رفتار خودش نشان داد که رفته رفته پخته‌تر می‌شود و شمایل کاپیتان تیم ملی و بازیکنی که سال‌ها در سال اول فوتبال دنیا بازی کرده است را پیدا می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.