تلگراف گزارش داد، در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن اروپا در فصل قبل انتخاب شد. ویرجیل فان دایک هلندی در رقابت با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توانست در رده نخست قرار گیرد.

حضور رونالدو و مسی دو فوق ستاره فوتبال جهان در چند سال گذشته، اعتبار خاصی به این جایزه بخشید. این دو در حاشیه این مراسم دیداری نیز با هم داشتند و به خوش و بش با هم پرداختند.

کریستیانو رونالدو درباره حضور در این مراسم و ایستادن در کنار لیونل مسی گفت: ۱۵ سال است که در چنین مراسم هایی در کنار مسی هستم. نمی دانم قبلا چنین اتفاقی در فوتبال رخ داده بود یا خیر که دو نفر سالها در کنار هم در جمع بهترین ها باشند. البته که رابطه ما رابطه خیلی خوبی است. البته ما هنوز کنار هم فرصتی پیش نیامده است که شام بخوریم و امیدوارم این اتفاق در آینده رخ دهد . او باعث پیشرفت من و من باعث پیشرفت او شدم. این خیلی خوب و باعث افتخار است که جزئی از تاریخ فوتبال باشید و قطعا مسی در این جایگاه قرار دارد.

این برای دومین سال پیاپی است که این دو بازیکن نمی توانند به جایزه بهترین بازیکن سال اروپا دست یابند. سال قبل نیز لوکا مودریچ توانست با کنار زدن کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا دست یابد.

البته لیونل مسی دست خالی از این مراسم برنگشت و عنوان بهترین مهاجم فصل قبل فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.