یک تاجر مستقر در سنگاپور به نام " توه انگ " ۵۵ ساله و خانم " آنجلینا جیانگ " در نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی یک دیگر را ملاقات کردند و در این ملاقات عاشق یکدیگر شدند و در نهایت عشق آن‌ها همیشگی شد و توانستند با یکدیگر ازدواج کنند و این در حالی بود که آقای توه انگ ازدواج کرده بود.

علت عجیب شکایت مرد تاجر از همسر دومش! + عکس


اما طولی نکشید که بین دسامبر ۲۰۱۶ الی مارس ۲۰۱۷ این مرد تاجر حدود یک میلیون دلار به حساب همسرش واریز کرد که ۸۱۹ هزار دلار آن متعلق به هزینه‌های زندگی بود.

جالب اینجاست که این زوج در مارس ۲۰۱۷ میلادی در طی یک توافقی با یکدیگر ۲ میلیون دلار به عنوان وام به خانم جیانگ پرداخت شد و سپس آنرا امضا کردند. اما این روز‌ها زن جوان ادعایی عجیب کرده است و بر این باور می‌باشد که این پول تنها یک هدیه بوده است و هیچ وامی در کار نیست؟!

از این رو تاجر سنگاپوری آنرا یک وام اعلام کرد و از همسرش در خواست نمود تا آنرا سریع‌تر باز گرداند و زن جوان در دادگاه این گونه گفت که طبق قراردادی میان او و همسرش آن‌ها یک قرارداد این چنینی طراحی کردند تا همسر اول توه شک نکند که او مرا بیشتر از همسر اولش دوست دارد چرا که واقعا شوکه کننده است در طی چند سال ۳ میلیون دلار به او داده است!

وکیل خانم جیانگ اشاره کرد که آقای توه با جیانگ بسیار دوستانه حرف میزند و به او گفته است که این پول تنها یک هدیه بود که قرار داد وام تنها یک فریب ساده برای همسر اول تاجر بود و در حقیقت پول به خانم جیانگ متعلق می‌باشد و، اما در دادگاه توه آنرا رد کرد و گفت هر چه سریع‌تر خانم جیانگ پولش را پس بدهد. با این حال هنوز دادگاه ادامه دارد و نتیجه دقیقی از منبعی منتشر نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.