به گزارش آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته سوم لالیگا برابر ویارئال قرار می‌گیرد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: در حالی به میدان می‌رویم که آن را مهمترین دیدار فصل می‌دانیم چون بازی بعدی است. از شروع فصل می‌دانستیم که امتیازها مهم است و می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. در این هفته احساس خوبی داشتیم و می‌خواهیم آن را در زمین انتقال دهیم.

شایعه پیوستن کیلور ناواس به پاری سن ژرمن وجود دارد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: او فردا با ما خواهد بود و تا دوم سپتامبر شرایط مانند گذشته خواهد بود. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. او با ما خواهد بود. بازی مهمی پیش رو داریم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی فرانسوی در مورد تیمش گفت: در نهایت این گروهی است که من دارم. از داشتنش افتخار می‌کنم. در پایان برای من بهترین خواهد بود. زمانی که هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد می‌خواهید تغییراتی ایجاد کنید. مهم‌تر از همه این است زمانی که فصل شروع می‌شود علاقه‌تان آغاز می‌شود. من این تیم را دوست دارم. در پایان می‌تواند برخی شرایط تغییر کند اما نمی‌توانم نسبت به تیمی که اکنون در اختیار دارم انتقاد کنم. اگر انتقاد کنم باید شغلم را عوض کنم. هر سرمربی دوست دارد هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد. به هدایت این بازیکنان خیلی افتخار می‌کنم.

او درباره رابطه‌اش با فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) گفت: تصمیماتی که من می‌گیرم در زمین است. رابطه‌ام همیشه با پرس خیلی خوب بوده است. او مرا به تیم آورد تا پیراهن مادرید را بر تن کنم و هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.

زیدان درباره ادن هازارد مصدوم و دعوت به تیم ملی بلژیک اظهار کرد: می‌تواند سفر کند اما اکنون شرایط بازی کردن ندارد. او از این قضیه آگاه است و ما نیز می‌دانیم. امیدوارم این چنین باشد چون برای همه خوب است، همچنین برای بلژیک.

سرمربی رئال مادرید در مورد بمب احتمالی در پایان فصل و نقل و انتقالات تابستانی گفت: تا ۱۲ شب دوشنبه می‌تواند هر اتفاقی رخ دهد. یک بمب، دو بمب ... باید دید. مهم‌تر از همه بازی فرداست.

سرمربی فرانسوی درباره آسیب دیدگی‌های پیاپی بازیکنانش اظهار کرد: نمی‌توانم از آسیب دیدن بازیکنانم خوشحال باشم اما متاسفانه چنین اتفاق‌هایی می‌افتد. برای همه تیم‌ها از این اتفاق‌ها رخ می‌دهد. فیزیوتراپ‌ها، دکترها و همه کسانی که با بازیکنان کار می‌کنند تمام تلاششان را به کار می‌برند. امیدوارم بازیکنانم به زودی بهبود یابند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.